Ky dëmshpërblim është:
a - Lirimi i një robi besimtar; nëse s’ka mundësi të gjejë një të tillë, atëherë:
b - Duhet të agjërojë 2 muaj rresht pa ndërprerje. Nëse nuk ka mundësi për ndonjë arsye të fortë (si sëmundja), atëherë:
c - Duhet të ushqejë 60 të vobektë dhe ky dëmshpërblim obligohet si për burrin ashtu edhe për gruan nëse ajo i është bindur atij me dëshire.
2 - Ato vepra që e prishin agjërimin dhe obligojnë agjëruesit vetëm zëvendësimin e asaj dite pa dëmshpërblim; këto janë:
a - Të ngrënit dhe të pirit me qëllim gjatë ditës së agjërimit
b - Të ngrënit dhe të pirit, edhe marrëdhënia seksuale, jo me qëllim për prishjen e agjërimit, por duke menduar se ka perënduar dielli dhe është koha e iftarit, dhe me vonë mëson se iftari s’ka ardhur akoma. Në këtë rast ka për obligim vetëm zëvendësimin e asaj dite.
c - Gjilpërat me efekt ushqyes. (duhet te kemi parasysh se pompat që përdoren për sëmundjen e asmave nuk e prishin agjërimin, po ashtu edhe ilaçet me pika që hidhen si në sy apo ne vesh).
ç - Nxjerrja e spermës me qëllim pa marrëdhënie seksuale, cilido qoftë shkaku i saj, si nga puthjet, prekjet dhe përqafimet e burrit ndaj gruas dhe anasjelltas. Duhet të kemi parasysh se dalja e spermës në ëndërr apo thjeshtë nga mendimet nuk e prishin agjërimin.
d - Marrja e gjakut për qëllim analizash nga damarët nuk e prish agjërimin, por nëse sasia e këtij gjaku është më e madhe se kaq atëherë është më mirë të shtyhet deri në kohën e iftarit, ne pamundësi të shtyrjes atëherë shejkh Ibn Baz thotë se është më mirë të zëvendësohet kjo ditë (të bëhet kaza).
Gjithashtu edhe rrjedhja e gjakut që del nga nxjerrja e një dhëmbi apo një çarje në trup nuk e prishin agjërimin edhe pse duhet të mundohemi gjithmonë shmangien e këtyre gjërave sipas mundësisë.
e - Agjërimi prishet gjithashtu kur femra është në periudhën e menstruacioneve dhe të lehonisë.
f - Shkak për prishjen e agjërimit është edhe dalja nga Islami dhe kthimi në kufër (mosbesim).
g - Të vjellurit me qëllim është gjithashtu vepër që ndikon në prishjen e agjërimit, ndërsa të vjellurit paqëllim nuk e prish atë. Muhammedi, alejhi selam, ka thënë: Kush vjell pa qëllim kur është agjërushëm nuk e prish agjërimin, (d. m. th. s’ka kaza për të) dhe kush vjell me qëllim le ta zëvendësojë atë ditë".
h - Shkak për prishjen e agjërimit është edhe prishja apo refuzimi i nijetit.