E katërta- Ringjallja.
Allahu xhel-le shanuhu i ngjallë të vdekurit pas fryerjes së dytë të Surit, e ngriten njerëzit para Zotit të botëve. Kur të jap Allahu leje për fryerjen e Surit dhe kthimin e shpirtërave në trupat e tyre, atëherë njerëzit ngriten nga varret dhe ecin me vrap te vendqëndrimi i caktuar, të zbathur, të zhveshur, të pa bërë synet e pa asgjë me vete.
Pritja është e gjatë e dielli i përcëllon ata me nxehtësi të madhe, e i kaplojnë djersët prej vështirësisë së qëndrimit aty. Ka prej njerëzve që kaplohen nga djersët deri te nyjet e këmbës, disa deri në gjunjë, disa deri në shokë, disa deri në gjoks, disa deri në krahë e disa kaplohen tërësisht, e kjo varet prej punëve të tyre.
Ringjallja është e vërtetë e qëndrueshme e argumentuar me fe, shqisa(Argumentimi me shqisa është se ka prej njerëzve që kanë parë mrekullinë e ringjalljes me sytë e vet, si do të shpjegohet më poshtë.) dhe logjikë.
Argumentet në fe: Të shumta janë citatet në Librin e Allahut si dhe tekstet e vërteta prej Sunnetit të Pejgamberit të Zotit sal-lall-llahu alejhi ve sel-lem, që argumentojnë dhe vërtetojnë (ringjalljen).
Thotë Allahu xhel-le shanuhu:
Thuaj: "Po, pasha Zotin tim, patjetër do të ringjalleni..."(Et-Tegabun-7)
Ashtu sikur e kemi filluar krijimin (tuaj), e rikthejmë.."(El-Enbija-104)
Thotë Pejgamberi sal-lall-llahu alejhi ve sel-lem: "Mandej i fryhet Surit …, mandej nuk mbetet askush që nuk bie i vdekur, mandej lëshon Allahu një shi të lehtë prej të cilit mbijnë trupat e njerëzve, mandej prapë i fryhet Surit, kur ja ata të ngritur e duke pritur” (Muslimi).
Thotë Allahu subhanehu ve teala:
78.tha: .."Kush i ngjall eshtrat duke qenë ata të kalbur? "
79. Thuaj: "I ngjall Ai që i krijoi për herë të parë, e Ai është shumë i dijshëm për çdo krijim. (Ja-Sin-78-79)
Argumentet shqisore: Allahu e paraqiti ringjalljen para robëve të Tij në këtë botë. Në (Kur’an) kapitullin El Bekare përmenden pesë raste: Ringjallja e popullit të Musait pas vdekjes së tyre, ringjallja e të vrarit prej Beni Israilëve, ringjallja e popullit që dolën nga shtëpitë e veta për t’i ikur vdekjes, ringjallja e atij që kaloi pranë fshatit dhe ringjallja e zogjëve të Ibrahimit alejhis selam.
Argumentet logjike: Argumentimi me to bëhet nga dy këndvështrime.
A.Allahu i Lartësuar është Krijuesi i qiejve dhe tokës dhe gjithë çka ka në to, i krijoi në fillim, e Ai që ka mundësi t’i krijojë në fillim nuk ka pengesa t’i rikthejë përsëri.
B.Toka mund të jetë (vende vende) e vdekur, pa kurrëfarë jetese në të, e Allahu lëshon në të shi, gjelbrohet e ngjallet prej çifteve të ndryshme (të krijesave), e Ai që ka mundësi që ta ringjallë atë (tokën) pas vdekjes së saj, Ai ka mundësi t’i ringjallë edhe të vdekurit. |