Mënyra e besimit në melekë:
Besimi në melekë ka aspektin e përgjithshëm dhe të detalizuar. Besimi në melekë në aspektin e përgjithshme i përmban disa çështje, e prej tyre:
E para: Pranimi i ekzistimit të tyre, se ata janë krijesa nga krijesat e Allahut, i ka krijuar Allahu për ta adhuruar Atë. Ekzistenca e tyre është reale, nëse ne nuk i shohim nuk do të thotë kjo se ato nuk ekzistojnë. Sa e sa prej krijesave të imëta në gjithësi nuk i shohim, po ato në realitet ekzistojnë.
I Dërguari i Allahut sal-lall-llahu alejhi ve sel-lem, e ka parë Xhibrilin në formën e tij të vërtetë dy herë. Disa shokë të të Dërguarit i kanë parë disa melekë të personifikuar në trup njeriu.
Transmeton Imam Ahmedi në (librin e tij) Musned, nga Abdullah ibën Mes’udi radijall-llahu anhu, i cili ka thënë: "E ka parë i Dërguari i Allahut sal-lall-llahu alejhi ve sel-lem, Xhibrilin, në pamjen e tij, e i kishte
700 krahë, e secili prej krahëve e mbulonte horizontin”.
Është vërtetuar në hadithin e njohur të Xhibrilit, hadith që e ka transmetuar Muslimi, se Xhibrili alejhis selam, ka ardhur në formën e një njeriut me tesha shumë të bardha, me flokë shumë të zeza, që nuk dalloheshin në të gjurmët e udhëtimit, e nuk e njihte askush prej sahabeve.
E dyta: Caktimi i tyre në shkallën të cilën ju ka caktuar Allahu, e ata janë robër të Zotit e të komanduar (nga Ai), i nderoi Allahu dhe e ngriti pozitën e tyre duke i afruar pranë Tij, e prej tyre ka që u dërguan me shpallje e punë tjera, e mundësitë e tyre janë vetëm ato të cilat ju mundësoi Allahu.
Me gjithë këtë ata nuk e kanë në dorë, as për vete e as për të tjerët dëmin apo dobinë, përveç asaj që u cakton Allahu. Për këtë nuk lejohet që atyre t’u bëhet ndonjë lloj adhurimi, e lere më të ju përshkruhen atyre cilësi hyjnore, ashtu si pretendojnë kristianët
për Shpirtin e Shenjtë alejhis selam.
Thotë Allahu i Lartësuar:
"E ata thanë: "I Gjithëmëshirshmi ka fëmijë!” Larg saj qoftë madhëria e Tij! Ja, ata janë robër të ndershëm!" (El Enbija-26).
"Që nuk flasin para Tij, ata veprojnë me urdhrin e Tij". (El Enbija-"27).
.."që nuk e kundërshtojnë All-llahun për asgjë që Ai i urdhëron dhe punojnë atë që janë të urdhëruar". (Et Tahrim-6).
Kjo pjesë e imanit është e obliguar për çdo mysliman e myslimane, janë të obliguar ta mësojnë dhe ta besojnë, e askush nuk arsyetohet për mosdijen e tij. Besimi në melekë në aspektin e detalizuar i përmban disa çështje, e prej tyre:
E para: Materia e krijimit të tyre.
E dyta: Numri i melekëve.
E treta: Emrat e melekëve.
E katërta: Cilësitë e melekëve.
E pesta: Punët e melekëve.
E gjashta: Obligimet e njerëzve ndaj melekëve
|