mesohu edhe ti |
Abdesi
Namazi
Allahu ju meshirofte
|
|
Shiko live |
Shiko Meken live 24 ore
Shiko Medinen live 24 ore
Shikim te kendeshem
|
|
statistika |
IP adresa Juaj: 18.119.125.7 Gjithsej në Onlinë: 1 Vizitortë: 1 Anëtarë: 0 |
|
|
Zekati në jurisprudencën islame
|
Zekati në jurisprudencën islame
Përkufizim
Zekati është ajo pjesë e caktuar e pasurisë së dikujt që Zoti obligon që ajo të jetë e destinuar për të varfërit.
Termi rrjedh nga rrënja e foljes arabe "të shtosh”, "të pastrosh” dhe "të bekosh”. Origjina e tij është në urdhërat e Allahut:
"Merr prej pasurisë së tyre lëmoshë që t’i pastrosh me të dhe t’u shtosh...” (Et-Teube, 103) Kjo është arsyeja që kjo lloj sadakaje është quajtur zekat, pasi me pagesën e saj personi shpreson të marrë bekimin, pastrimin dhe rritjen e veprave të mira.
Duke marrë parasysh natyrën e tij, nuk është e çuditshme që zekati përbën një
nga pesë shtyllat e Islamit. Ai i është bashkangjitur namazit në 82 ajete kuranore. Allahu i Lartësuar ka porositur për të në Kuran, Profeti e vërteton atë me Sunetin e tij dhe po ashtu umeti është unik në këtë.
Ibën Abasi transmeton se, kur Profeti (a.s.) e dërgoi Muadh ibën Xhebelin ne Jemen (si guvernator të tij), i tha: "Ti po shkon tek një popull që janë ithtarë të Librit. Ftoi ata të pranojnë shehadetin: Nuk ka zot tjetër përveç Allahut dhe se unë jam i Dërguari i Tij.
Nëse e pranojnë dhe e deklarojnë këtë, thuaju që Allahu i Madhëruar i ka urdhëruar për pesë namaze gjatë ditës dhe natës. Nëse e pranojnë, thuaju gjithashtu se Ai ka urdhëruar për sadaka nga pasuritë e tyre, e cila merret nga të pasurit e shoqërisë muslimane dhe u ndahet të varfërve të tyre.
Nëse e pranojnë edhe këtë, ki kujdes dhe mos e merr pasurinë më të dashur të tyre dhe frikësohu lutjes së atij që i është bërë padrejtësi, pasi nuk ka pengesë midis asaj dhe Allahut”. [6]
Tabaraniu në librin e tij "El-Ausat” dhe "Es-Sagir” transmeton nga Aliu (r.a.) se Profeti (a.s.) ka thënë: "Allahu ka detyruar muslimanët e pasur të japin një pjesë nga pasuria e tyre sipas nevojave të të varfërve të tyre. Të varfërit nuk do të vuajnë kurrë nga uria apo mungesa e veshmbathjes, derisa të pasurit të mos e neglizhojnë detyrimin e tyre.
Nëse veprojnë kështu, Zoti me siguri do t’u kërkojë llogari dhe do t’i dënojë ashpër”.[7] Hadithi transmetohet nga Tabaraniu dhe ai ka thënë se ky hadith është përcjellë vetëm nga ana e Thabit ibën Muhamed Zahidit.
Në ditët e hershme të Islamit në Mekë nuk ishte vendosur kufi ose përcaktim mbi sasinë që do dhurohej. Ky vendim i ishte lënë ndërgjegjes dhe bujarisë së individit musliman. Vitin e dytë të hixhretit, sipas autoriteteve të njohura gjerësisht, si lloji ashtu edhe sasia e zekatit, ishin të caktuara dhe ishin siguruar ilustrime të detajuara.
|
|
Lexuar: 1688 | Shtuar nga: studio-islam | Data: 03-February-2010
|
|
|
|
Copyright © 2010 |
|